Att följa trender

...är ibland ett måste...
Men i detta fall inget måste, bara en egen vilja.. :P
Denna trend jag pratar om är flyttrenden... Alla flyttar nu, och jag är inte den som inte hakar på när jag känner mig manad och det handlar om nåt jag tycker om! :)
Så idag gör jag det officiellt!

Jag flyttar den 2 maj (eller tidigare) till en lägenhet (min, bara min) i Nacksta! :D
Så de så....

Mer information kommer framöver... maybe! tihii...

Nu ska jag iväg till Sandra för att käka middag med henne och Frida, sen blir det förmodligen utgång också! Dock vatten efter kl 00... Jobbar imorgon...!

Ha de bäst flodhäst...

PS. Det blir den gröna cykeln!

Kommentarer
Postat av: Chris

Men jäklar i min låda vad skoj! Grattis till din egna lägenheten! SÅ KUL! =) Kramar

2008-04-21 @ 16:37:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0