22

Idag är det den 22 april och det är 22 dagar kvar tills jag fyller 22 år! hihi...
Lite roligt... tyckte jag!

Igår när vi var på IKEA, fick vi med oss en hel del köksgrejer därifrån, sånt som man bör ha när man flyttar... Som tallrikar, bunkar, stekspadar m.m.
Så nu har jag det man behöver för att iaf överleva en vecka, tro jag...
Sen får man väl se till och fixa det som fattas så fort som möjligt, kan ligga mycket roligt i mina lådor... haha...

En annan grej man har gjort idag, men som inte är en nyhet är ju jobbat...!
Det gör man ju varje dag nu för tiden... Men det är bra...

Nu ska iaf jag pröva min nya dammsugare... För de gjorde jag inte igår!
Sen kl 20 blir det Ugly Betty!

image133

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0