13266..

...är stegen jag tagit idag mellan 16.30 och 19.40....
Jag gick för att först gå till Granlo och runt där och hem, men istället vart det till Nacksta och till Camilla en sväng...
Käkat glass, promenerat lite där, pratat och gungat....
Kom hem och käkade pizza, och appropå pizza.... För ett tag sedan åt ju jag och A-L pizza på Granlo pizzeria där ägaren skulle vara med i SM, idag stod det i Dagbladet att karln kommit 2a... Fatta silver i pizzabakning är inte helt tokigt! Läs mer här:
http://www.dagbladet.se/artikel.php?id=385780&avdelning_1=101&avdelning_2=0

     
Granlobäcken, en söt gul bil, Camilla in the brills, en "söt" gubbe vid Malte Månsson, Nacksta i fjärran, G-hood forest (snart hemma!)...

Nu ska jag skjutsa hem pappan... Han tyckte han hade jobbat tillräckligt nu! 14 timmar, hmm...
Och vissa tycker att jag nästan jobbar ihjäl mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0