1 april

( Och inte har man blivit lurad eller lurat någon! :/ )

Vi fortsätter på helgen... eftersom blogg.se legat nere, som alla typ redan vet kanske!

Jaja, lördag kväll vart det utgång iaf... Med Madde till Stadshuset... hihi...
Där hände det grejer må ni tro! hahaha.....
image97 
Tråkigt i toakön, och vi hittade denna fina skylt! Larmat område!
MAX vart det också, och hemskjutsningar åt höger och vänster...
 
Madde och hennes uppätna mat!
 
Sällskapet i sängen under natten!

Söndagen bestod av att ställa om klockorna, mamma tvättade.. jag sov!
3-rätters middag hos den andra familjen Lundgren....
Förrätt: seranoskinka, ruccola och parmesanost, toppat med honung...
Varmrätt: potatisgratäng, fläskfile och sås med massa vitlök...
Efterrätt: vitchoklad-panacotta med bär...
SMASKENS!
 
Benjamin hittade en seg godis som han tuggade länge och väl på! :P
Jag själv somnade framför hockeyn (som vi förlorade!) kl halv 9....

Måndagen var det åter till jobbet, lite sliten från ett uppvaknande mitt i natten...
Tur var att man inte jobbade så länge.. Kl 13 inbefann jag mig i Mode Designs lokaler för att se Frida och de andra 3ornas balklänningar och hälsa på lärarna där! :) Det var kul att se dom igen...

Fridas grymt snygga klänning! :D
Sen vart det en tripp på stan med Madde, haha....
Sen vart det typ sängen... Hockeyn var inte lyckad idag heller, stängde av radion i mitten av andra perioden!
Får hoppas på bättre resultat på torsdag då det är hemma match... Och sen att det blir en 7e match som vi är taggade nog till att vinna! :)

Idag har det bara varit jobb, jobb och jobb... Och nu ska jag städa lite!

Hejpa hejpa

Kommentarer
Postat av: Sandra

När ska vi ses då??
Kankse en tripp till Södra? Blev sugen efter påskbilden på dig och mig!

2008-04-02 @ 10:37:16
URL: http://stateofattraction.blogg.se
Postat av: köttmalin

de va hur nice som heeelst in france! hoppas allt är bra hemma in s-vall. dra med alan och hälsa på uppsala på valborg! its RÖJJ

2008-04-02 @ 19:04:41
URL: http://normalin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0