KLART!

Ååååå det är klart, egentligen var det de igår men jag "flyttade " inte hem, ville låta limmet torka riktigt så jag inte förstörde något!
Jo, det är hallen som fått sig ett skönhetsingrepp!
:D
Är sjukt nöjd. Och glad att jag har min lilla pappa som fixat och trixat!
 
Så här såg det ut före:
Halv beige/gult golv, plattor som lossnade i hörnen. Ja, slitet helt enkelt!
 
Så här såg det ut efter pappa rivit ut det, ludd över hela golvet som han fick skrappa med en spakelsade.
(längst inne i hörnet är det ludd kvar som ni ser!)
 
Och så det sjukt braiga resultatet!
Hurra för plastmattor som ser ut som på riktigt!
;D
Fint va?!
 
 

Kommentarer
Postat av: Frida - Mamma till Lloyd

Wooow! Skitsnyggt :D

2013-03-02 @ 21:13:46
URL: http://fridatorngren.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0