T som i träningsdag eller tisdag!

Fan, jag känner att det går bra nu. Livet rullar på och gymmet känns riktigt bra.

Var där igår en sväng efter jobbet och en "snabbmiddag" hos Mobergarn. Jätte mycket folk. Så hädan efter tror jag att jag ska försöka träna på morgonen. ;)
Eller?!
hahaha...

Men nu har jag precis kommit hem igen, Andrea följde med idag. Känns lite bättre om man är två, motivering!
Vi har kört armarna idag och såklart den obligatoriska rygg och magen.
MEN armarna är som gelé nu, dock sjukt skönt. Känns att man tagit i på riktigt!
;D

Jag har ju ett mål med detta, sen får vi se hur när vi kommer.
Målet är att jag ska kunna ta lika tunga vikter som Mobergarn.
hahaa...
Som sagt vi får se hur det går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0