15.2.12

But hello!!

Idag har jag varit på gymmet med Andrea och tränat, kommer ha träningsvärk i magen! Skööönt! ;)
Sen höll jag på att somna i duschen väl hemma igen, som vanligt då... hahaha

Och så har jag varit hos mormor en sväng på sjukhuset, men där blir hon nog inte kvar länge till. :)
Hon är mycket piggare, dock lite yr på vissa saker fortfarande. ;P

Pappa och mamma ringde och var på väg in til stan och undrade om vi skulle käka middag, och det tackar man väl inte nej till direkt. Så middag vart det på Thairestaurang, varmrätt och efterrätt! MUMS!!
Brorsan och jag fick varsin Alla hjärtans dag present också, presenkort på bion.. Så nu blir det bio nån dag framöver!

Mätt och belåten landade jag hemma i soffan och började se på Grammygalan, så jag ska väl se klart de, sen gå och lägga mig. För imorgon blir det jobb igen. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0