19.9.10

Här sitter jag och har ont i öronen, lite täppt i näsan, lite hosta och allmänt flummig i huvudet. MEN jag ska banne mig till jobbet ändå serreni!
En förkylning har inte stoppat mig förut. hahaa....

Har iaf haft 2 kanon kvällar på raken nu. I fredags var vi ju på hockey, kanon match. Grymt spel och sjukt bra stämning i hallen. Att det vart vinst med 6-2 gjorde ju inte saken sämre heller. ;)

Sen igår efter jobbet hämtade jag upp Anna-Lena och så åkte vi och handlade lite. Fick dock springa på affärn en sväng till. Vi provade ett nytt recept hon hittat och vart inte de lyckat så säg. Gott gotti gott gott.
Tjejerna kom sen förbi och vi såg Shutter Island, en mycket konstig film. hahaha...

Har lovat Sandra lite bilder sen jag bytte gardiner m.m. så här kommer det väl då.


Dock lite halv dåliga, och som sagt kan man ju bjuda in sig själv.

HEJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0