Julafton

Dagen började med att jag slog in resterande julklappar och sen begav jag mig till mormor på jullunch. :)
Massa mat!
Vid 3 är det ju Kalle Anka såklart och vi hann se Tomtens verkstad innan vi for till Roger och Paula. Där såg vi klart Kalle och sedan såg vi lite på Toy Story 3 innan det vart mat. Sen lekte jag och Benne med hans tågbana. hahaa....
Sen vart det massa julklappsöppningar och jag fick mycket bra julklappar.
Presentkort på Make Up Store
Pengar och pengar
En glas snögubbe med tomteluva från Åre glashytta
En Muminburk i porslin
Mumintrollet - Skurkar i Mumindalen (dvd!)

Sen hjälpte jag och Mattias Benjamin att bygga ihop lite grejer som han fick i julklapp. Sen myste vi bara på och hade det trevligt med mer lek.

Tack för en mycket bra julafton familjen & släkten.

Imorgon kommer Åldemos på besök hem till mig. Och fler julklappar skall delas ut!

HEJ & GOD JUL igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0