Hockey, fingerfärg och ingen spis!

image47
Igår var jag på hockey med pappa och såg Timrå (det bästa läget) förlora mot MOdo (som spelade uruselt!)....
Ingen höjdare direkt men vad ska man göra! Bästa laget på isen var iaf TIMRÅ, helt klart!

Idag har vi geggat med fingerfärg på jobbet... :) haha....
Himla äckligt och mysigt! Barnen tyckte det var lite läskigt, varför förstår jag inte med tanke på att dom vill gegga med annat....
Sen efter jobbet var jag hem och hämtade hunden... För att sedan svänga förbi Pillan och gå en prommis runt Sidsjön, med broddar! Svinhalt men skit bra hade vi de....
När man sen kom hem fanns ingen spis kvar, pappa hade sålt den och dom har käkat pizza... Själv fick man ingen mat! Och jag orkar inte fara iväg och ränna efter nån heller!

Nu ska jag duscha innan Roomservice börjar på 5an!

Mer jobb imorrn.... Sen ska jag iväg på
 image48 och träna! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0