Fortsättning på förra inlägget...

Ja, som sgat så fyllde min kära pappa år idag, så jag svängde in på hans jobb med en tårtbit!
Snäll måste man ju vara!
Sen vart jag medbjuden på Storgatans BK (Bar & kök) för middag, det tackar man inte nej till och gott var de!
Efter de får vi hem till familjen Åldemo i Bredsand på vaniljhjärta och kaffe (dricka för min del då, eftersom jag inte har blivit vuxen och lärt mig dricka kaffe än!).... Då vart det även present utdelning...
Pappa fick en (för att han fyller år), Karin fick en (för hon fyller i april, men då kan de vara slut!) och tillsammans fick dom bäda två (som en bröllopspresent!)! Fattar ni?! 3 i 2... eller nåt?!
   
Det är iaf 2 ljusstakar från designtorget som man typ kan sätta ihop till en hel... Sen kan man köpa flera om man vill ha den mega stor!

Ja, apropå bröllopspresent till de båda, så har de bröllopsdag imorgon... 10 har dom varit gifta och de är tennbröllop! Så lite när tenn kom man väl med stål! :)

Nä, nu ska jag hosta iväg till sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0