åååh...

Ja ni! det vart inte riktigt som jag hade tänkt mig idag... Ingen sluta tidigt dag och inte heller vart det att gå till gymet...
Fick sluta 15, och for hem direkt, sjukt jobbiga barnen har varit idag... Skrik, spring och allmänt stökigt!
Efter 16 for jag och hämtade mamma på jobbet, hämtade ut en jacka jag skickat efter! :P
 haha...
Sen vart det bara hem en sväng och sen iväg till Haga där jag skulle passa Benjamin ett tag... Roger skulle hjälpa pappa med vår nya kyl/frys och spis... :P
Så jag fick vara med charmtrollet som "springer" upp och ner för trappan, slamrar med kastruller och sitter och diggar då han spelar piano!

Även att han har fått ett tillägg till sin spis... haha... Checka dessa...
 hihi....

Nu ska jag hoppa i säng... Imorrn är det fredag och lååång dag på jobbet! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0