Ledig dag 2!

Idag var man uppe tidigt och tvättad klart all jäkla tvätt man samlat på sig... hahaa...
Sen vart de ett bad.. Gud va skönt de är ibland!
Efter de var jag så gräsligt rastlös så jag skjutsade Camilla till jobbet och passade på att storhandla också... :)
Handlade mycket mat... Så nu är typ hela frysen full! haha...

Sen har jag diskat och pysslat och sovit.... Och så gjorde jag mat idag till mig och das särbo Camilla... :P
Hon gjorde ju mat en dag till mig då jag kom hem från jobbet så en annan var ju tvungen att ge tillbaka!
Imorgon är de jobb, jobb och jobb... :) Det ska bli skönt... Slipper man oroa sig för vad man ska hitta på! hihi...

Har även kommit på att det är faan inte de lättaste att måla naglarna på sig själv... På händerna går de väl ganska bra.. Men fötterna... De blir ju bara utanför... :/
Jaja... nu är de gjort... och det är rött överallt på tårna... *suck*


Svaret på gårdagens gåta var det tyvärr ingen som kunde förutom Camilla och Johanna som jag berättade den för före... hahaa....
Men svaret är iaf.....

Gåtan: Vilket djur skapar elektricitet när det sköter om sitt hår?!
Svar: Kam-elen...

hahahahahahaha....... Kul va...

Nu ska jag gå tillbaka til Sex and the City och soffan med mina övermålade tånaglar...

Ha en underbar natt tillsammans...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0