Måndag

Imorse var man uppe tidigt för att hjälpa pappan med gardiner han köpt.
Innan 9 var jag där.
Mätte och klippte och skulle sedan sicksacka den klippta kanten, så pappa drog fram symaskinen.
Ja, man kan ju säga att den är lite retro. :)
Den fungerade inte iaf, pressarfoten gick inte riktigt ner, så han tog fram den andra.
Satt i kontakten och började köra, nä då trasslar undertråden och drog fast tyget. Haha...
Så han fick gå till grannen och låna en och sen kunde vi sy, efter lite smörj på den.
Inte riktigt vår gardindag men en Åldemo ger aldrig upp!
Har jag hört! ;D
Fick ingen bild på slutresultatet då jag fick lite bråttom hem till den bokade tvättstugan.
 
Så efter nån timme tvättid så ringde jag Mobergarn och bestämde träff till kvällen.
Så nu har man träffat den nya lille killen. :D
Alltså jag ÄLSKAR bäbisar.
Dom är så söta och luktar så gott.
Och den lille killen som heter Noel är typ det sötaste jag sett! ;)
 
Fullspäckad dag med andra ord.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0