Längdtur

Igår fick jag hjälpa av pappa nr 2 att köpa längdskidor!
Vart så himla sugen så jag slog till.
Vi kikade på Stadium och på XXL men sen föll vi för ett par på Team Sportia. Och det kändes som om han där kunde mest.
 
Så idag har första turen gått av i Sidsjön, ett varv räckte och det kommer kännas i armarna imorgon.
hihi... Men sjukt roligt!
Och jag föll en gång innan jag hann in i spåret vid en nerförsbacke. Alltså det här med balansen, ja det kan man ju träna på kanske.
 
Och solen den steg ju såklart över berget när jag var klar. ;P
Men på fredag kanske solen är framme igen och då ska jag åka (ja, i vilket fall som helst).
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra jobbat!

2015-01-27 @ 20:12:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0