Presenter!

Det bästa med att fylla år är att man får presenter!!! :D
Så detta är det jag fått:
 
Av fam. Åldemo fick jag pengar, blommor och chokladbiskvier som syrran bakat.
 
Av min bror fick jag ankelvikter.
 
Av mamma & Sove fick jag en växthylla, paprikaplanta och tomatplanta! :)
 
Av Emil fick jag en knivslip med 3 grovlekar, sportarmband för telefonen och presentkort på Kent då berlocken som jag ville ha inte fanns inne.
 
Av Gun & Mats fick jag tomatplanta och ett dammsugarmunstycke. :P
 
Av jobbtjejerna en lite gullig blomma och presentkort på BodyShop och en chokladbit! ;P
 
Det kom ett kort med Posten från Brunfloborna med pengar till en middag (kanske?!).
:)
 
Av Mobergarn & Emil fick jag presentkort på Stadium, ett bidrag till yogamattan jag ville ha.
 
Är sååå nöjd!!!
Wiiiie!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0