Kräftor och räkor!

Igår kom vi hem tidigare än tänkt från Sandra & Alex stuga i Oxviken.
Jag har åkt på nå skit och mådde piss i princip hela dagen från de att vi hade kommit dit ut.
Tog alvedon, drack massa vatten och försökte hålla modet uppe, tänkte de är väl för att man inte ätit så bra idag därför man mår lite illa.
Men efter maten vart det inte bättre iaf, snarare sämre.
Men jag höll ut till halv 11 typ, då sa jag åt Emil att det inte gick längre, för skulle jag kunna köra hem var det dags.
Jag kände mig lite såsig och dåsig, körde väldigt lugnt hem måste jag säga.
Damp rätt ner i sängen med vetekudden och kräkhinken på sidan av sängen.
Kallt och varmt, varmt och kallt. 
Vaknade väl en sisodär 3 gånger sjöblöt i svett inatt.
 
Men vi hade en trevlig kväll och den måste göras om och göras på riktigt utan sjuklingar.
 
Nu ska jag proppa i mig alvedon för upp till mamma och Sove de ska jag!
Vi ska åka flotte!
Vi får dock se hur länge vi blir kvar, mår fortfarande dåligt.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0