Barnvakt och middag

Idag har jag varit barnvakt åt Lloyd medans pappa Tim spelade fotbollscup och mamma Frida har varit på möhippa i Sthlm över helgen.
Men den sure lille pojken vart snäll och go efter en stund, kan jag väl förstå då vi inte setts på ett bra tag.
Han måste ju tänkt -Va är de där för nån tok jag ska stå ut med!
Men det gick ju galant!
 
Sen for jag bara hem och hämtade upp Emil och så for vi på middag hos pappa.
Sydwestarna och morfarn är på besök nämligen.
Mys!
Sen åkte vi barn ner och badade en sväng i hajhavet!
Helt galet vad det är skönt i havet iår.
Man skulle kunna ligga i vattnet en hel dag!
 
Avslutade kvällen med lite Wii spelande!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0