Helgen

Då är helgen slut, men jag säger som Emil:
Det har varit en mycket bra och mysig helg!
 
Igår var vi på travet med Sandra och Alex!
Och till middag vart det pizza från Jops!
 
Idag har vi spenderat halva dagen i Sidsjön.
Först övade vi med Benne på hans julklapp, snowboarden.
Inte en riktig utan en i hårdplast med lite "hål" under som gör att den inte går allt för fort, en perfekt för nybörjare.
Och det gick ju superbra, han höll balansen hur bra som helst och vågade till och med åka längst upp ifrån i pulkabacken.
Han tyckte det va jätteroligt och det tyckte jag och Emil med. ;)
Sen gick dom och fikade lite och jag och Emil tog några varv i backen, men nja.
Det vart inte många åk, men nu har vi provat lite. 
Måste ju de innan vi far till Åre! 
Vi kom fram till att vi måste valla lite och slipa kanterna innan vi far.
hahaha.....
 
När vi kom hem har jag sovit typ 2 timmar medan Emil sett Maharahja vinna största travloppen i världen!
 
Nu har vi precis tryckt i oss wok vi lagat till middag.
Supergott, mycket grönsaker!
 
Nu är det soffan som gäller hela kvällen och ladda för måndag imorgon, ni som inte vet de! ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0