Nytt! Skidor

Igår fick jag mail om att Stadium hade 25% på alpint & snowboard.
Så jag åkte in och kikade lite snabbt och jag skulle lätt ha kunnat köpa skidor där och då.
Men så ringde jag pappa nr 2 nåra timmar senare om lite råd och så vi bestämmde oss för att ses i butiken.
 
Och JA, jag gick därifrån med ett par skidor och ett fodral till dom! ;D
Svarta är dom men av blixten ser man hologramen i dom.
Ett par Head Mya 4
Super coola tycker jag, och det jag kollade på var inte bara färgen utan också att det faktiskt var en skida för medel/avancerad.
Super nice!!!!!!
Dessa kanske hinner invigas innan vi far till Åre, men annars blir premiäråket där! :D
JÄTTE nöjd tjej iaf som länge velat ha ett par nya skidor.
Dom andra är dock ca 5-6 cm kortare och typ 10 år gamla!
hahaha....
Men detta blir så jävla mycket bättre!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0