Feber & flottetur

Ja, men det visade sig vara feber hörrni!
Närmare 39 grader när det var som värst. Kul.
hahaha...
Men med alvedon går det bra. Då klarar man allt.
Vi åkte iaf upp till mamma och pappa och fick åka flotte, dock frös jag som bara den och hade huvtröja och handduk på mig, låg ner och vilade lite jag.
Men det var skönt att vara ute och friksluft är bra.
Emil och pappa fiskade lite men det vart bara mörtar och 7-10 cm abborrar för Emil.
 
Sen kom även Benne, Paula och Roger upp. Förhörde Benne om Danmarkstrippen och Legoland.
Pappa grillade middag, men sen gav vi upp när dom skulle gå ner och bada.
 
 
Inatt har jag dock inte vaknat en enda gång, kanske var alvedonen som hjälpte till men det verkar även som om febern är på väg ner, imorse när jag vaknade var det bara 37,9! ;)
Så idag blir jag hemma och pysslar, Emil for till stugan en sväng, hjälpa pappa sin lite och fiska.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0