Mode?!

Okej, jag ska inte klaga på dagens ungdomar då jag faktiskt kan gå tillbaka till jag var mindre och titta och tänka, va f***n hade jag på mig.
MEN detta mode som är nu, eller nått, va i h****te!
Sport leggings!
Jag dom går i detta på dagarna till stickade tröjor och kängor, ska dom känna sig lite sportiga eller?!
Dom har garanterat inte tränat och kommer inte direkt göra de heller då sminket är deluxe och super stylade!
Jag blir så.... Åååå!
Dom är till för att träna i, köra skiten ur sig och svettas.
Inte svassa runt i gallerior och köpcentrum med.
 
Kom igen!!!
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hihihi..;)

2013-11-18 @ 16:09:48
URL: http://vindsvaningen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0