Första dagen som 27 åring

Vaknade upp och piffade till mig lite.
 
1a dagen som 27 åring och dags att spendera lite presentkort och annat! ;)
 
Började med att åka XXL för att kolla en löparjacka och jag hade tänkt mig en annan men det vart den här den satt bäst.
Så den "fick" jag av Georg! 
 
Åkte sedan på Ittala då jag fått 2 likadana muggar.
Så det vart en med Sniff på istället!
 
Sen in på Change. Fick inte med mig det jag egentligen ville ha då storlekarna var slut. Men jag behövde också en bikini så då vart det en sån istället! :D
Man fick ju 2 set för 1! 
 
Sen åt jag lunch med pappan på Birsta baren och sen hann jag bara och precis hem innan jag fick ett samtal av Frida. Lloyd hade fått feber på dagis och hon jobbade långpass och Tim behövde jobba hann med. Så jag åkte och hämtade den sjuke lille killen. 
Vi myste på lite, åt mat med Tim och sen bytte jag kläder och blöja på ongen innan jag for hem.
 
Promenad runt Sidsjön med Sandra och en massa prat vart det då.
 
En mycket bra start på det 27 åriga året! ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0