119 dagar kvar

Pappa ringde imorse och frågade vad jag gjorde.
- Jag städar säger jag.
-Jaha, men hur har ni tänkt det här med Tjejmilen egentligen. Du får blodsmak i munnen och blir illamående efter 1 km. Sandra du ska springa typ 3 varv runt Sidsjön! Så långt är det...
 
Därefter säger han att jag ska möta han och Vickis uppe vid just Sidsjön om en timme.
Sagt och gjort jag är där en timme senare.
 
Pappa har nu utnämnt sig själv till vår PT!
 
Och hej och hå vad det gick. Vi sprang/joggade typ iaf lite mer än hälften av rundan runt sjön. Mycket bra.
3, 1 km på ca 25-30 min.
 
Men som sagt ett par gånger till så är vi snart där!
119 dagar kvar!
 
KÄMPA KÄMPA!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0