Tisdag, ledig & fullt upp

En dag, massa att göra. 
Upp och iväg för att träna, tidigt.
Hem och duscha för att sedan vara ute hos tandläkaren i Timrå till 10!
Och det gick ju galant!
;)
 
Sen hem och se pappa svära över håriga "Göran" på golvet.
Japp, efter den gamla mattan vart det ludd....
Men tro att han var duktig.
 
Packade lite mat och kläder då vi får bo hos Emil tillsvidare.
Och så for jag dit, inväntade honom med att se två avsnitt av Homeland!
Emil älskar att snurra hår, så helt plötsligt fick jag en ny frisyr.
Gjorde mat och sen for han på hockeyn och jag till simhallen.
 
Väl hemma igen dog jag typ på soffan i väntan på karln...
Ja, simning tog hårt...
Somnade där gjorde jag med, trött tjej!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0