Ojojoj vilken vecka!

Full fart har det varit! En massa jobb och en hel del träning.
Ja, vi har ju börjat tränat på Friskis, jag och Sandra. Så sjukt duktig har vi varit med.
Känns mycket bra och kroppen är alldeles slut. Kanske därför som jag åkt på feber och halsont! ;)
haha.....
Men jag har jobbat ändå idag jag, trotsat feberfrossen. Alvedon är knepet! 
 
Har också varit på förhandsvisning av Pitch Perfect! Sjukt rolig! En film i min stil!
 
Syrran var så snäll och bjöd med mig. :)
 
Imorgon är jag ledig och kommer förhoppningsvis var frisk, I wish! 
Vi ska ju köra Go-kart ju. Och JAG ska vara med! 
 
Så nu ska jag mysa under filten, se Melodifestivalen och "vänta" in karln som är ute och ränner!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0