Go-kart

Vaknade igen med feber... Men efter en Alvedon så var det dags....
För go-karten, som jag längtat!!
(bilderna från Tim & Frida)
Var på Nöjeshallen.
Dock kunde inte alla vara med som tänkt men vi var fyra som körde så det blev lite match ändå!
Efter kvalet startade vi så som att:
1 Emil E
2 Emil O
3 Sandra
4 Tim
Emil hade bästa tid, ca 2sek före Tim!
Men.....
I finalen hamnade jag sist i starten och trodde det var kört men så körde Emil E in i sargen och blev ståendes, och Tim stannade upp honom lite. Och då kunde jag slinka förbi på insidan! ;) Men jag hade fortfarande Emil O före mig som också slunkit förbi, men hann inte riktigt ikapp där!!!
Resultatet efter 14:e final racet. ;)
Sjukt kul, och visst lite skadeglädje då Emil kraschade! ;)
haha....
 
Efteråt vart det mat och surr på Bite Line bredvid. Mums!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0