Juldagen!

Började dagen med en brunch med Emil, Sandra, Alex, Frida, Tim & Lloyd.
Gröt, skinka, ägg, bacon, äggröra, rödbetssallad och massa annat gott. :)
 
Det blev så här då det vart stressigt innan jul att försöka träffas och byta julklappar.
Lloyd var lite blyg och inte så hungrig. Men men, jag fick min lilla Lloydpuss till slut.
;D
Och mysigt hade vi fast det inte vart någon långträff.
Fick ett jättefint kort och jättefin ring! :D
Tack så mycket, och trevligt att vi kunde hinna ses en sväng! :D
 
Sen har Emil och jag bara tagit det lugnt, diskat och packat ihop oss för att åka hem till han igen.
Klockan 18 åkte vi på bio och såg Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann!
Superbra film och smårolig.
Bestämmde mig då jag kom hem att jag nog måste läsa boken så nu är jag i fullgång att ladda ner den på paddan som e-bok från biblioteket!
Super!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0