Mitt i veckan dagen

Började morgonen med en tur runt sjön.
Lite kvavt i luften och varmt gjorde det jobbigt.
Men sen hämtade jag ut min diskohögtalare från Pringles och dagen vart bättre. ;)
Sen vid 14 mötte jag upp Sara, Viktoria och Karin på stan.
Köpte Sara och Edvards försenade födelsedagspresenter.
Och sen gick vi på bio.
Monsters University, bra film.
Sen hem till pappan en sväng för att hämta upp resten av familjen och byta bilar.
Det vart middag på Café Juniskär, och som tur var tittade solen fram efter en regnskur.
Min Lilla Björns fiskgryta, mycket god. Fick bröd till också. :)
Och en Cheesecake med hallon till efterrätt!
Gotta gotta!
Avslutade kvällen med lite ABBAdans på Wii hemma hos pappa.
Nu är jag hemma i sängen med sjuklingen.
Har mår dock bättre säger han, så vi hoppas på de.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0