Middag ute med jobbet

Åååå, värsta trevligt vi haft det ikväll.
Gasade från jobbet och in till stan för att plocka upp, Andrea, Bella & Jess.
Sen klev vi in till Lilli där vi fick berätta roligheter om oss själva eller en händelse i vårt liv som inte dom andra visste om. :D
Sjukt roligt och tårarna rann! ;)
Sen gick vi till Oscar där vi hade bokat bord.

Jag åt lax, slungad färskpotatis, betor med chevré och aioli.
Sååå, såååå gott!!
Och mätt de vart man.
Jag hade även ett "hemligt" uppdrag under kvällen att så fort någon pratade med mig eller frågade något skulle jag säga:
Nämen, jag jobbar ju imorgon!
hahahaa... Först trodde jag det skulle bli grymt svårt men du, piece of cake! 
Bella kommenterade att hon tyckte jag sa det en del men det var inte förens innan vi gick då Jess och Joss avlöjade allt som hon fattade. Jag gjorde det bra med andra ord.
 
Sen begav vi oss till Lilli igen efter att ha fått en stämpel.
Charader och mer surr, och när dom andra gick iväg ut tog jag bilen hem.
Så nu sitter jag här, ska ta och gå och lägga mig.
 
Jag ska ju som sagt upp och jobba imorgon! ;)
 

Kommentarer
Postat av: Sandra Söderblom

Lät som en magisk kväll :)
Och rolig :D

2012-09-30 @ 09:37:51
URL: http://vindsvaningen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0