Lööörda!

Igår efter en låång sovmorgon och lite städning så åkte jag ut till fmiljen Å en sväng. 
Brunfloborna var på besök så jag kände att jag behövde träffa dom en snabbis då det var länge sedan.
Kom dit och fick lite mat, tacos, beställde ur jultidningskatalogerna barnen hade med sig och sen fotat ett glatt gäng på väg på Timråmatch, dock förlorade dom.
 
Sen vart det hem och göra sig lite fin för en middag och drinkar på stan med bästa tjejerna. :D
Fördrinkar på Perfect Pint.
Oxfilé på Jack´s och en bild på mig & Mama! ;)
Sen gick vi tillbaka till Perfect Pint och drack en Appeltini! ;)
Den ni, sen drog jag och Mobergarn hem en sväng och sen ner på Oscar för att avsluta kvällen!
 
Thank you girls! ;D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0