Mitt i veckan

Har ju varit ledig dom första dagarna på denna vecka, och tur som attan hade jag som ondast i nacken då!
Ringde vårdcentralen igår och förklarade vart jag hade ont och överdrev kanske lite.
Men sköterskan sa att jag skulle ta och värma upp nacken med vetekudden och sedan stretcha försiktigt, sträcka och tänja ut.
Så det har jag gjort.
Nacken känns bättre men det gör fortfarande ont i vissa lägen.
Som om jag har varit stilla ett tag blir jag stel eller om jag lyfter tunga saker.
Så idag på jobbet fick Jess ta tag i leveransen istället för mig, var tänkt att jag skulle ha gjort det.
Förhoppningsvis släpper det snart...
Det är bara att stretcha på och tänja ut!
Har fått en gummiband av Mobergarn för lite extra hjälp och motstånd!
:)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0