Mys onsdag

Vaknade rätt tidigt och for in till stan, invigde mina nyaste kängor eftersom det var lite snö och kallt ute. 
Så sköna.
 
Hann börja köpa några julklappar!
:D
Så himlarns bra!
Vet inte när jag ska ha tid och ork sedan.... hahaha....
 
Sen for jag ut till Frida, Tim och Lloyd.
Åt lite lunch och sedan fick vi äntligen lillen att sova, i vagnen på balkongen! ;)
Då hann vi med att sy lite. :)
Hjälpte Frida då hon har en del att göra och för lite tid.
Och ja, syskillsen sitter fortfarande i. Men man behöver damma av dom ibland. ;P
hahaha....
Sen vaknade lillknatten och då vart det fullt ös och focus på honom, som tur är har han en pappa också ju! ;)
For väl hem starx efter 7 då Frida började må dåligt.
Och det är som hon befarade, magsjuka, hoppas inte jag åker på de med!
Peppar peppar!
Krya på dig vännen och tack för idag!
 

Kommentarer
Postat av: Frida-Mamma till Lloyd

Tack själv och förlåt för att du blev smittad :(

Svar: hahaha! Mama det gör inget, det är sånt som händer.. och nu är jag förmodligen immun! ;P
Sandra "Mumin" Åldemo

2012-11-30 @ 23:51:23
URL: http://fridatorngren.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0