VårRuset 2012

Då kan man checka av de på listan! ;)
Tog ca 40 min för mig och Andrea som höll ihop från start till mål. Vi joggade och gick.
Dock stod det 45 minuter på målklockan men då startade vi också 4 minuter efter första Springa fort starten. hahaha

Men jag måste faktiskt säga att jag var riktigt duktig, förra året gick jag mest, i år sprang vi mest.
Mycket folk och riktigt bra väder.
Efter målgång och 5 minuters vila var jag på hugget igen, så det blir väl ett par springrundor framöver. ;)

Springoutfiten som var nedpackad och med till jobbet.
Picknick, mycket folk & en Peter Siepen såklart!

Nummerlappen och medaljen matchade mina shorts. Det hade man ju tänkt ut! :P

Målgångspåsens innehåll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0