Ja, men jag är ju ung!

Tyvärr är det inget som jag kan skylla på längre.
Nu får jag nog säga att jag är äldre men har dåligt med erfarenheter om det händer något! ;)
hahaha....

*******************

Har haft en grymt bra och rolig födelsedag måste jag säga.
87 inlägg på Facebook, ett flertal sms och några blogg-grattis! ;)

Frida och Lloyd har varit här hela dagen, käkat tårta och myst.
På kvällen har pappa med familj och farmor varit här samt tjejerna, A-L och Jonas! :D
Och så har jag såklart fått många fina presenter. YEEY! Det blir man aldrig för gammal för.

Nu har jag diskat all disk och känner att det är dags för sängen, faktiskt!

*******************

Så jag har alltså idag passerat 25 och fyllt 26, hädanefter pratar vi inte om åldern, är det någon som frågar är jag 25. ;) Vi kan KANSKE lägga på ett +.
Det är alltså dags att på riktigt börja samla vuxenpoäng, utveckla det så kallade livet och väga för och nackdelar på det mesta man gör.
Men såklart med en nypa barnasinne!
SÅKLART! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0