Det är tänkt att det ska bli ordning..

..i förrådet!
Så idag har jag tagit tag i några lådor därifrån med texten barn och skolgrejjer.
Och tro att jag har haft roligt!

Fy faan är väl bara förnamnet för vissa saker.
Slängde en hel del men det vart mest överflyttning till bättre lådor.
Gamla barnkläder, skor och leksaker. Några fina skolskapelser, studentmössan och framför allt hittade jag gymnasie- och högstadie-katalogerna!

Så jag har dött lite här kan man säga, inte bara åt mig själv, utan också åt min vänner och bekanta.
Snacka om att vi var så himla små och oskyldiga då! hahahaha.....

Och så lite av det andra, välkommen till min nostalgitripp!




Och så lille Wolfgang Amadeus Motzart som jag gjorde under ett projekt på gymnasiet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0