Klassåterträff

Ojojoj! Vilken kväll igår!
:D
Sjukt roligt och träffa dom få som kom från vår skola, men man träffade ju även andra man kände som gick på andra skolor.
Så roligt!
Började med att jag träffade upp Mickan i stan och åkte till Sebben och grabbarna, sen vi 7tiden styrde vi benen till Aveny och själva Klassträffen.
Hade tänkt vara värsta papparazzifotograf men man blir så uppslukade av allt så jag glömde bort, men Anna-Lena var med, på allt! Även skolfotot!
Dock sluatde min kväll ca 00.30 då Mobergarn kom och hämtade mig och skjutsade hem mig och fötterna gjorde sååå sååå ont!
Kommer ha ont i veckor framöver..... ;)

1 kvällens outfit
2 Jäger i trappuppgången
3 reklam
4 A-Ls klass
5 Sebben hade ensamfest
6 grabbarna tar igen tid
7 Sofie & Linda
8 maten, fläskfilé, med potatisgratäng, chilibearnaise och morötter
9 salladen (frysta ärtor,majs och paprika!)
10 Mickan & Sofie
11 efterrätten = mintkaka?!
12 Mickan
13 Mickans survivalkit i bilen (filt underst)
14 Linda & Mickan
15 folkhop
16 jag & Kalle?
17 ? & Mickan
18 Kalle & Tomas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0