Tisdag

Ååååå
Idag har varit en bra dag.
Morgonpromenad  40 minuter och sedan lite frukost och en dusch.
Sen såg jag att Millan va ledig efter ett möte så då banne mig slog jag på stort och bestämde at vi skulle ses..
Är ju typ 1 år sedan, vi har försökt att ses men så har det kommit något i vägen.
Mötte Nejman efter vägen så vi slog följe.
Nejman-abstinensen hejdades lite! hahaha...

Så vart det fika på Barista med Millan och uppdatering om livet.
:D
Väldigt mysigt och alltid lika trevligt. Känns som vi aldrig varit ifrån varandra.
Det är så det ska vara.

Efter fikat och att vi skiljts åt så gick jag på Kent och kikade på nya berlocker...
Och jag hade bestämmt mig för att unna mig en, faktiskt!
Så det vart den här coolingen som nu pryder min arm tillsammans med månadstenen och Converseskon!
Ball va?!
Tyckte jag behövde den, som motivation för promenaderna jag börjat med igen. ;)

Och inte nog med det vart det en middag från Thaivagnen med Älanbälan vid ån, och sen en glass för henne vid Vängåvan i solen!
Sjukt skönt att solen är här, varmt och mysigt.

Nu ska jag lägga mig, för ikväll ska jag inte somna i soffan.
Läsa lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0