2 juli

Idag har jag varit hos Frida & Tim och såklart lilla Lloyd! :D
Fick lunch när jag kom dit, potatisbullar med bacon och lingonsylt! GOTTA!
Och sen gick vi på en prommis, för ongen somnade inte så en promenad skulle väl fixa de. Trodde vi!
Det började först och främst att regna och sen vakande han igen, han tog bara en liten powernap tydligen.
hahahaa....
Skrattande och glad liten kille kom in med en blöt mamma och en blöt tant! ;P
Jaja, så vi fikade muffinsen jag slängde ihop och premiärbakade i nyugnen. Dom vart godkända!
Och tur var väl de!
hahaha....
Men sen efter många om och men av sovförsök somnade gullungen i tant Mumins famn då mamman och pappan var och tog reda på tvätten nere i källaren.
hahaa... Sjukt trött var han. OCH han gjorde allt för att inte somna och missa något!
Sötnöt!
Fick middag ala lax i citronsås och med potatis innan jag for hem och vidare till fam. Lundgren på Haga för kalas! :)
Tårta och kakor och dom gurkätande marsvinen Tom & Jerry! 
hahaha....
Det får sammanfatta denna dag!
 
Nu ska jag ta en dusch och försäka få bort den där flagningen på ryggen, inte så snyggt att flagna denna vecka.
Med tanke på att det är Gatufesten å allt! ;)
 

Kommentarer
Postat av: Sandy

Låter som en underbar dag du haft :D
Och sötnöten! Så söt!
Snart semester Mooomin! ;)

2012-07-03 @ 09:34:22
URL: http://statodiattrazione.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0