1 juli 2012

Ännu en månad har passerat!
Oj så fort det går, idag har det iaf varit sommarväder och jag hoppas på fler sånna här dagar för jag har inte fått njuta alls! ;)
hahaha...
Jobbade 9-18 och när jag klev ut från jobbet regnade det.
Men morgonen började bra. Blev invinkad av polisen efter timmervägen så jag fick blåsa och visa körtkortet.
Allt grönt!
Det är andra gången på mina 8 år med körkort som jag blivit stoppad.... Otroligt!

Men här hemma nu på kvällen har jag förvärmt ugnen, så nu ska den bara torkas ur en gång till och sedan är den good to go!
Premiärkokat på plattorna har jag iaf gjort, Bullens pilsnerkorv vart det, gick tokfort! ;)

Och så nu har jag gjort ett klädschema inför veckans Gatufest, hoppas det håller bara. ;)
Hoppas den blommiga klänningen jag beställt kommer innan onsdag och att den sitter snyggt!
Och så hoppas jag såklart på BRA väder. Ser så ut, men lördagen kan bli lite grå....
Men det hinner ju kanske ändras.

Nu ska jag göra en ansiktsmask och sen blir det nog sängen, råkade somna en halvtimme på soffan igen...
Igår vart det dock längre sömn där...
Jag är omöjlig men nu är det bara 5 dagar kvar innan semestern är här! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0