Så här ligger de till...

Varför jag varit frånvarande från bloggen dom senaste dagarna är för att min kära mormor åkte på en stroke i lördags morse.

Och hon har legat på sjukhuset sedan dess. Dom dagar jag inte jobbat har jag varit där och hälsat på.
Hon har fått flyttat upp en våning till och med. Rehab våningen, kallar jag den.
Där får hon träna upp kroppen igen och ja, det går framåt.
I söndags så jag va dit första gången, var det inte min mormor som låg där i sängen.
Men idag är det min mormor jag pratar och skojar med då jag är där.
Hon har kommit tillbaka väldigt fort, det tycker läkarna med, så nu är det rehaben som tar tid.
Men hon kommer bli bra, det känner jag på mig.

<3

Lill mormor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0