Året 2012!

Året 2012 har varit ett grymt år trots den dåliga sommaren och den vinter vi nu har! ;)
Jag brukar ge er ett bildregn men så blir det inte iår.
Kör helt och enkelt en annan variant!
 
2012 listan?!
Ja, det gick ju sådär med den. Vissa punkter uppfylldes inte. Men dom tar jag med mig till 2013- års-listan istället.
Det viktigaste detta år var ju att skaffa en ny spis. Och det gjorde jag ju!
Utomlands resan den tar jag och Mobergan på vårkanten, är det tänkt, vi får se.
 
Köpt?!
Alldeles för mycket skor.
 
Umgåtts?!
Med alla mina underbara vänner och mina fina familjer.
Många middagar och små träffar.
 
Träningen!?
Den började bra under första delen av året och dog av under sommaren, tyvärr.
Men sen kom vi igång med lite simning och det är sååå skönt!
 
Semester?!
Hade jag väl för färsta gångn iår under sommaren som man brukar ha.
Sjukt skönt, gjorde inget speciellt direkt.
Umgicks med vännerna och gick på både Gatufesten och Konsertfesten.
Roadtrip med Pernilla då vi köpte hennes bil och kom hem vå nätter senare med ett äventyr i bagaget.
 
Ätit?!
Mycket sushi, då detta blivit en stor favorti!
Och enhel del IKEA luncher/middagar.
 
 
Bästa?!
Årets absolut bästa måste väl ändå ha varit då Frida och Tim kläckte ut den underbara ungen.
Lloyd! Årets höjdpunkt och glädjespridare.
 
Djur?!
Mamma och Sove kom i början av sommaren hem med en hund, så fin!
Lilla Nicke Nyfiken!
 
Blogg?! 
Startat en ny blogg med Mobergarn.
www.sandraxtwo.blogg.se 
Och sen har jag försökt hålla igång denna blogg med, inte alla gånger det har gått men men..
Ibland har man bara skriv kramp! ;)
 
10 år senare?!
Var det klassfest och återträff!
Och jag var tvungen att rota fram skolkatalogerna!
 
Åre tripp?!
Gjordes med föräldrarna...
 
Bio?!
Varit på jätte mycket bio.
Bl.a. premiären av Breaking Dawn del 2 med detta härliga gäng!

Såklart?!
Har vi varit ute och lufftat dom lurviga ett antal gånger under året. ;)
 
Tråkigt?!
Att älskade mormor gick bort i sjukdom och att en väns pappa också lämnat oss alldeles för tidigt.
 
Måste ju nu såklart kompensera upp den tråkiga delen med....
 
Underbart?!
Att jag täffat Emil som får mig att må bra och känna att det finns verkligen någon för alla.
;)
 
hihi.....
 
En annorlunda årskrönika men ack så bra!
Och nja, jag tror väl inte jag missat något direkt.
Om jag så har de.... Så må väl de va så då!
Ni får väl kika runt själv på 2012!
 
Vi ses 2013 med nya utmaningar och löften!
 
Gott Nytt År!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0