Lediga måndag

Idag har man varit ledig!
Varit på stan och lunchat med Mobergarn. :D
Coffe House sallad vart de, göttans.

Sen åkte jag hem och slog på en film, Lovligt byte.
Den var lite rolig och mysig, trots att det var halvt en thriller (?!)...

Och när den var slut var det dags att åka ut till pappan och fira syrran som fyller år idag.
Hela 16 bast, sjukt vad fort de går. 
Hon hade även klarat av moppekortet. Så grattis till de med!
Så man fick sig lite mat och tårta. :D

Nu ska jag lägga mig och läsa ur Snabba cash så jag hinner se den filmen innan det är dags för 2an att komma på bio! Vilket är på fredag...
Heja heja mig!

 

Kommentarer
Postat av: Guess who

Japp, tiden går fort.... KÄNN DIG GAMMAL!!! xD

2012-08-14 @ 11:01:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0