28.8.12

Idag har jag gjort lite fler knop än igår.
Japp, ledig idag med, så det fick bli en lunch på stan med Mobergarn.
Vi åt på Svenssons hos Sara, göttans va de!
Och efter det var jag med Shira en sväng runt Sidsjön.
Lagat mat och fixat 5 matlådor har jag med. :)
Och blivit irriterad i och med paketet jag hämtade ut. Fick rätt "jacka" men fel färg, kollade på listan som alltid följer med och där står det grå. På påsen som den ligger i står det grå, MEN den är en svart och det är vad det står på prislappen med. Så det blir till att lämna tillbaka den helt enkelt och fixa en grå.
Den här fick jag alltås i svart.... *suck*
Men som sagt jag fixar till det lilla felet jag.

Nu funderar jag faktiskt på en promenad till, eftersom jag inte direkt har något bättre för mig och jag vill äta glass senare ikväll! ;P
hahahaha....
Har faktiskt på mig dom nya löpartightsen från Gina. Så sjukt sköna!
Julia leggings, 249:-
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0