Sleek makeup

För nån dag sedan sökte jag på Sleek Makeup och hittade en engelska sida som även levererar utomlands. Dock var priset för det sjukt dyrt men vad gör man inte då för att få sitt favorit puder.
Så jag skulle fundera lite tänkte jag.

Men så idag läste jag igenom bloggarna jag läser och ser en annons för just detta märke. Det liksom pirrade i magen, trodde inte de va sant. Kollar upp det och vad hittar jag om inte mitt absolut bästa favorit puder, på en sida för Sverige.
SJUUUUUUUUUKT NÖÖÖJD TJEJ!
Nu slipper Anna-Lena leta i London när hon far dit i juni och jag kan få hem det inom några dagar. :D
Och till Frida som introducerade mig för detta puder och köpte med sig ett hem när hon flyttade tillbaka kan jag mer än tacka.

Det är liksom ingen som förstår mig om detta.... hahaha!
Pudret är sååå sjuuuukt bra. Skulle ha gråtit blod när det tar slut, för inget passar så bra som detta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0