Husmor

Imorse var jag ju hos bästaste Jennie och fick håret fixat. :)
Bättre sent än aldrig kan man säga. hahaha
For en sväng på stan och sen in på Ica och handlade bakgrejer och hämtade ut mina klänningar.
Väl hemma började jag med tvätten och sen bulldegen.
Har ALDRIG gjort bullar själv. Men jag måste säga att dom vart fruktansvärt bra. Godkända även av Anna-Lena som kom förbi på middag. :)
Så vi har bakat vaniljhorn (hmm...! mindre lyckade) och chokladbollar med.
Och såklart har vi sett säsongspremiären av The Mentalist! :D
Nu ska jag möblera ut på balkongen sen blir det Big Brother.

Besviken.

HEJ!

Kommentarer
Postat av: Viktoria Å

Okej, vilkas är godast, dina eller pappas vaniljhorn ? =D

2011-05-11 @ 21:59:34
URL: http://viktoriaaldemo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0