London dag 3

Idag serreni, var vi uppe sjukt tidigt. Efter 7 tog vi bussen in till London och gick pa Primark.
Mycket grejjer kan man saga, mycket fint men man kan ju inte bara handla for att handla. Men det slank med en hel del anda.
Frida tyckte vi var snabba att handla dar, hahahaha.... Det var vi ju med, men vi visste ungefar vad vi ville ha.
Lite sminkshopping vart det med. Det ar roligt nar det ar sa billigt.
Sen vart det FOR FORSTA GANGEN sushi for mig.
Det var intressant men gott. Sa det kan det nog bli mer av hemma.
Sen tyckte vi att vi var klara men forsatte nerfar Oxford Street och hittade Urban Outfitters, dar hittade jag skitcoola horlurar jag var tvungen att kopa. Doskallar pa dom, ni far se dom nar jag kommer hem. ;P
Det vart inget kop av Converse den har resan, men det gor inget. hihi....

Efter vi gatt laangt och Frida fatt kopa Macarones sa begav vi oss hemat, jag somnade till pa bussen, helt slut!!! Helt forstaligt!
Nu har vi atit middag som Tim lagat, mycket gott. Snart ska jag ta en dusch sen blir det val en film och en TIDIG kvall, for Sandra och jag maste aka harifran klockan 6 imorgon som senast....... hahahahaha!

HEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0