Hello hey

Idag har nog varit den första dagen på jääääätte länge jag inte varit trött då jag jobbat på dagis. Brukar alltid dö efter lunch men idag har det gått kanoners. Ingen döing här inte.
MEN jag är sjukt trött på morgonen. Hade fått till det där med tröttheten innan vi ändrade om till sommartid. Vaknade tidigt och var på topp. Nu vill jag inte ens kliva upp... ALLS!
hahaa....
Men det går väl till sig snart hoppas jag.
Barnen på dagis har varit helt galna men underbara. Som vanligt, man undrar vad dom får allt ifrån ibland. Crazy kids. ;P
En kille skulle komma hem till mig på lördag. Men jag sa att jag jobbade sent och ville han inte komma. hahaha.... Ritat teckningar har jag gjort med, på beställning och åkt lite stjärtlapp.
Härligt med vår då man kan vara ute länge utan att någon av dom klagar på att dom fryser. :P Ett plus är även vattenpölen som tinat fram tills eftermiddagarna! hahahaa.....
Nu ska jag se klart hockeyn mellan Luleå-Skellefteå, det är spännande kan jag säga. 3-3 inför sista perioden.
Skellefteå kan gå vidare om dom vinner ikväll, annars går det till den 7e och avgörande matchen.
HEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0