2.3.11

Jaha, funderar på om jag i denna stund ska ta på mig lite myskläder och bege mig på en prommis.
För känner jag mig själv kommer jag annars somna på soffan eftersom jag va uppe så tidigt imorse. Grannens hund väckte en till och med. Tror tidningensbudet var i farten. 5.15 började han skälla.
Men det var väl tur de, så man klev upp. Har liksom inventerat idag på jobbet, sen 7.
Men det har gått galant som alltid. Sen har det bara varit full fart och polisen har varit och hälsat på också.
Så därför är det bäst om man håller igång ett tag till, för jag känner redan nu att ögonen börjar hänga!
hahaha....
Ut i friska luften, det är ju ändå 7 grader ute.
(har liksom skaffat mig en termometer! ;P )

HEJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0