10.3.11

Nu är man hemma igen, kändes som det tog längre tid att åka hem än dit upp, till Hemavan alltså.
Sjukt fin natur är det där upp i alla fall, i Södra Lappland! ;P
hihi... Mycket fina berg som man vill ta en helikopter upp till och sen bara hoppa ur och åka skidor nerför.
Skönt att vara borta men skönare att vara hemma. :)
Men dock är det tomt, har liksom bott med mamma, pappa och brorsan i några dagar och helt plötsligt är man själv igen. bläääää.....
Det vart mest bara massa strunt känner jag.... hahaha....
Lite bilder kanske kompenserar upp....
Hotellet, Hjortronet = restaurang, mamma och pappas hotellrum, jag med cider och brorsans tofflor, bror posar, utsikt, Centrumbacken, hotellet från backen, mer utsikt, pappa dricker kaffe ur mugg utan öra med vantar, After Ski med bandet Finn 5 fel, bilspelet jag är obesegrad i & strippstången brorsan tog en tur på! ;)
Nu ska jag ta och färga håret!
HEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0